Μια διαφορετική ταξιδιωτική εκπομπή ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ1, εν όψει της νέας σεζόν. Από την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 17.00, θα βγαίνει στον αέρα του πρώτου καναλιού της ΕΡΤ το «Φτάσαμε», με τον Ζερόμ Καλούτα στην παρουσίαση. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η δημόσια τηλεόραση, η νέα εκπομπή είναι ένα «διαφορετικό ταξιδιωτικό ντοκιμαντέρ», με τον Ζερόμ Καλούτα να δέχεται κάθε πρόκληση «με οδηγό το χιούμορ και τη διάθεση του να γνωρίσει άγνωστες αλλά μαγευτικές γωνιές της Ελλάδας».
«Φτάσαμε»: Νέα ταξιδιωτική εκπομπή στην ΕΡΤ1

Με παρουσιαστή τον Ζερόμ Καλούτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κορυφαίες προσωπικότητες του ελληνικού κινηματογράφου (και όχι μόνο) μιλούν για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα στην ΕΡΤ
Τα φιλικά του Παναθηναϊκού στον ΣΚΑΪ και του ΠΑΟΚ στο Open Hybrid
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ