Έπειτα από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, που οι δημοσιογράφοι του «μιντιακού» ρεπορτάζ ήταν στο «σκοτάδι» σε ό,τι είχε να κάνει με το ΕΣΡ, η νέα σύνθεσή του επαναφέρει, επιτέλους, τις ενημερώσεις. Η νέα πρόεδρος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη-Δρίλια, καλεί τους διαπιστευμένους συντάκτες ΜΜΕ την ερχόμενη Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι, να παραβρεθούν στην αίθουσα «Ροδόλφος Μορώνης» της έδρας της ανεξάρτητης αρχής, στο κέντρο της Αθήνας (Αμερικής 5).
Μετά από... πολύ καιρό, ενημέρωση του ΕΣΡ προς τους δημοσιογράφους

Την ερχόμενη Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα φιλικά του Παναθηναϊκού στον ΣΚΑΪ και του ΠΑΟΚ στο Open Hybrid
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ