Ολο το YouTube «ψήφιζε Ισραήλ» το Σάββατο.
12 Μαΐου 2024Πώς να δείξεις εμπιστοσύνη στις ψήφους του κοινού, πόσο σίγουροι είμαστε ότι αυτές είναι, αν όχι αληθινές, σίγουρα αντιπροσωπευτικές; Πόσοι ψηφίζουν; Από που; Τι κονδύλια φεύγουν ώστε να ψηφίσουν περισσότεροι μία συγκεκριμένη χώρα ανεβάζοντάς την στην κατάταξη;
Να σας δώσουμε ένα παράδειγμα: το Σάββατο, ανήμερα του διαγωνισμού, όποιο βίντεο και να άνοιγες στο YouTube υπήρχε διαφήμιση να ψηφίσεις το βράδυ το Ισραήλ. Ποιος τις πλήρωσε αυτές τις διαφημίσεις; Και αν πλήρωσε τόσα πολλά για να επηρεάσει κόσμο να ψηφίσει το Ισραήλ, είναι δυνατόν να άφηνε τον τελική ψηφοφορία στο έλεος της... τύχης;
Διαβάζουμε στο NEWS 24/7: «Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως ο Άγιος Μαρίνος, μια χώρα μόλις 33.000 κατοίκων (και αυτό έχει τη σημασία του), έδωσε 0 βαθμούς στο Ισραήλ στον Β Ημιτελικό που συμμετείχαν 16 χώρες, ωστόσο στον Τελικό οι τηλεθεατές… άλλαξαν γνώμη και αγάπησαν ξαφνικά το τραγούδι του Ισραήλ, χαρίζοντας στην αμφιλεγόμενη συμμετοχή 12 βαθμούς, κατατάσσοντάς τη 1η μεταξύ 25 χωρών».
Ποιοι κινητοποιήθηκαν στο Σαν Μαρίνο αλλά και αλλού ώστε να ψηφίσει ο κόσμος μαζικά το Ισραήλ ανεβάζοντας το στη 2η θέση στην κατάταξη του κοινού; Στη ψηφοφορία των επιτροπών ήταν 12ο.
Και δεν το κάνουν μόνο για την Eurovision, με τη ψηφοφορία αυτή φαίνεται πως ο κόσμος συμπαθεί το Ισραήλ. Οι μέσα στην αίθουσα το γιουχάιζαν και οι απ' έξω ψήφιζαν υπέρ του. Περίεργο, ε; «Είμαι πάρα πολύ ευτυχής που παρά το φοβερό μπούλινγκ έως και εκφοβισμό, απειλές κατά της ζωής της και όλα όσα είδαμε να έχουν συμβεί (η εκπρόσωπος του Ισραήλ πήρε τη δεύτερη θέση). Η κυρία αυτή όχι μόνο τραγούδησε πολύ ωραία, αλλά πήρε και τη δεύτερη θέση, την ψήφο του ευρωπαϊκού κοινού. Οι Ευρωπαίοι πολίτες που συμμετείχαμε χθες όλοι στην ψηφοφορία της Eurovision, στείλαμε ένα μήνυμα», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.