Πάλι καλά, βρέθηκαν ραδιοφωνικές εκπομπές για ΛΕΞ και Kendrick Lamar

Πάλι καλά, βρέθηκαν ραδιοφωνικές εκπομπές για ΛΕΞ και Kendrick Lamar
Ακολουθήστε μας στο Google news

Ή, αλλιώς, πώς το ίδιο το ραδιόφωνο υπονομεύει τον εαυτό του.

28 Νοεμβρίου 2024

 

Του Δημήτρη Κανελλόπουλου

Την περασμένη Παρασκευή είχαμε δύο πολύ σημαντικές κυκλοφορίες δίσκων. Ο ένας ήταν το «G.T.K.» του ΛΕΞ που βγήκε κανονικά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης προς την Παρασκευή (όπως γίνεται με τις νέες κυκλοφορίες) και ο άλλος ήταν το «GNX» του Kendrick Lamar που «έσκασε» ξαφνικά το απόγευμα, στις 7 ώρα Ελλάδας. Με ελληνικό ενδιαφέρον ο πρώτος, με παγκόσμιο ο δεύτερος.

Ο ΛΕΞ αποτελεί όλες αυτές τις μέρες το talk of the country, ειδικά την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο δεν έβλεπες και τίποτε άλλο στα social media. Έχει ήδη ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο streams στο Spotify, μερικά από τα τραγούδια του «G.T.K.» φτάνουν και το ενάμισι εκατομμύριο. Μέσα σε μία εβδομάδα. Ασύλληπτα νούμερα. Τις τρεις πρώτες ημέρες ο ΛΕΞ ανέβηκε στο Νο 5 του παγκόσμιου chart του Spotify - Νο 1 είναι ο Kendrick Lamar με περισσότερα από 30 εκατομμύρια streams.

Κοιτώντας ωστόσο το MediaInspector και τα ελληνικά ραδιόφωνα βλέπεις ότι είναι ελάχιστα εκείνα που έπαιξαν τον ΛΕΞ. Για τον Kendrick δεν το συζητώ καν. Σκεφτείτε το λίγο, Το ελληνικό ραδιόφωνο αδιαφορεί για το κορυφαίο και με διαφορά άλμπουμ στο ελληνικό Spotify. Ποιος χάνει από αυτό, άραγε;

Υπήρχαν δύο εκπομπές ωστόσο (ίσως και άλλες φυσικά, στείλτε μας στο [email protected] να μας πείτε αν είναι) που αφιερώθηκαν στα δύο άλμπουμ. Μία με πολλά τραγούδια του Νίκου Ξανθάκου στο Κανάλι 1 90.4 τη Δευτέρα και μία (εξ ολοκλήρου αφιερωμένη) την Τρίτη της Άννας Θαλασσινού στο Up Radio της Πάτρας, τον αγαπημένο μας ραδιοσταθμό του Πανεπιστημίου εκεί. Έπαιξε back 2 back από ένα τραγούδι τους και ο Γιάννης Πετρίδης εννοείται.

Εν τω μεταξύ βλέπουμε και στα sites πως ό,τι γράφουμε αυτές τις μέρες για τον ΛΕΞ απογειώνεται σε αναγνωσιμότητα. Έγινε πρωτοσέλιδο και σε μεγάλες εφημερίδες το άλμπουμ του, στην Εφημερίδα των Συντακτών και την Καθημερινή. Αλλά αγνοείται από το φυσικό του περιβάλλον, το ραδιόφωνο.