Τα «βήματα» των Στυλ FM και Άστρο FM, όσον αφορά τη νομιμότητα, θέλει να ακολουθήσει ένας ακόμη σταθμός της Αττικής. Ο λόγος για τον Top FM Πειραιά, ο οποίος κατέθεσε στο ΕΣΡ «αίτηση θεραπείας» προκειμένου να πάρει Βεβαίωση Νόμιμης Λειτουργίας, που θα συζητηθεί στην αυριανή συνεδρίαση της ανεξάρτητης αρχής. Ενάμιση χρόνο, περίπου, μετά την κατάθεση της τελευταίας που απορρίφθηκε στις αρχές του 2024.
Αυτή είναι η όγδοη κατά σειρά προσπάθεια του Top FM Πειραιά για αδειοδότηση, από το 2005 μέχρι σήμερα, με αιτήσεις και υπομνήματα τόσο στο ΕΣΡ όσο και στην ΕΕΤΤ. Η περίπτωσή του «κολλάει» στο θέμα της αδιάλειπτης λειτουργίας του σταθμού στους 107.6, από όπου αποδεδειγμένα -όπως αναφέρει το ΕΣΡ- εξέπεμπε τον Δεκέμβριο του 2004, κάτι που όμως δεν αναγράφεται στις τρεις βασικές προϋποθέσεις του νόμου για τις ΒΝΛ (άρθρο 12, παρ. 29, Ν. 3310/2005).
Νέα αίτηση για Βεβαίωση Νόμιμης Λειτουργίας και από τον Top FM Πειραιά

Μετά από ενάμιση χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6
«Έφυγε» από τη ζωή ο Ανδρέας Μαζαράκης