Ποια διάκριση μωρέ για τη σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»;

Ποια διάκριση μωρέ για τη σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Υπερβολικές ανακοινώσεις από την ΕΡΤ

20 Ιανουαρίου 2025


Πανηγυρίζει η ΕΡΤ που «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της Όλγας Μαλέα «ανοίγει φτερά και εκτός συνόρων». Συμμετέχει λέει στη Berlinale, «η κοινωνική βιογραφική σειρά 10 επεισοδίων επελέγη για να λάβει μέρος σε ένα από τα πιο εμβληματικά φεστιβάλ της Ευρώπης, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου».

Ψάχνοντάς το λίγο παραπάνω βλέπεις ότι η σειρά στην πραγματικότητα μπήκε στο Series Market Selects Label. Σε αυτό, μία κριτική επιτροπή συγκεντρώνει διάφορες σειρές από όλο τον κόσμο, καμιά 15αριά κάθε χρόνο, προσφέροντάς τους καλύτερες προοπτικές για την εμπορική αξιοποίησή τους, να βρουν δηλαδή αγοραστές, διανομείς κτλ. «Οι σειρές που επιλέχθηκαν στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος αποκτούν αυξημένη προβολή στον κλάδο, υποστηρίζοντας τις προσπάθειές τους να προσεγγίσουν ευρύτερο παγκόσμιο κοινό», λένε από το Series Market Selects Label​ δίνοντας και το πρόγραμμα του τριήμερου που διοργανώνουν εκεί, κάτι σαν συνέδριο με πάνελ, ομιλίες, παρουσιάσεις κ.ο.κ.

Αφήστε δε που φέτος διαλέγουν σειρές με γυναίκες, οπότε η Κάλλας είναι και ό,τι πρέπει! «Ενισχύοντας διαφορετικές φωνές και ισχυρές γυναίκες«, σημειώνουν.

Πιθανότατα δεν είναι λίγο αυτό που επιτυγχάνεται, (έστω και αν δεν ξέρουμε αν είναι και πολύ) αλλά σίγουρα δεν είναι και «μια πολύ σημαντική διάκριση». Σε μία αγορά μπήκε στην ουσία η σειρά, τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Σε ένα European Film Market με 12 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram!

Όσο για αυτό που λέει η ΕΡΤ, ότι η σειρά «μαγεύει το ελληνικό κοινό», «προσελκύοντας μεγάλη τηλεθέαση», τα νούμερα που πέτυχε στο πρώτο επεισόδιο ήταν 10,4% στο σύνολο και 6,5% στο «δυναμικό κοινό».

Κατανοητές οι υπερβολές κάποιες φορές αλλά χρειάζεται κι ένα μέτρο.