Ακολουθήστε μας στο Google news
Γεννήθηκε το 1933 στον Πειραιά. Ο πατέρας της έπαιζε μεσοφωνία, ένα είδος ακορντεόν, και κιθάρα. Μαζί του έμαθε να κάνει σεγόντα σε ελαφρά τραγούδια της εποχής.
Η Κατοχή θα την οδηγήσει στη Γερμανία. Αμέσως μετά, γίνεται μοδίστρα.
Πολύ γρήγορα όμως, θα βρει τη θέση της στο πάλκο του Απόστολου Χατζηχρίστου. Κι ύστερα θα έρθουν στο δρόμο της ο Κλουβάτος, ο Καραπατάκης, ο Μπίνης, ο Μπιθικώτσης και ο Καρανικόλας. Ειδικότητά της στην δισκογραφία τα «σεγόντα».
Από τα χρόνια του 50, μέχρι και τα χρόνια του 80, θα κάνει χιλιάδες δεύτερες φωνές αλλά και θα γράψει στίχους. Περισσότερο στον Μπιθικώτση, πιο συχνά με τον Καρανικόλα και τον Άκη Πάνου, αλλά και με όλες τις άλλες πρώτες φωνές αυτών των χρόνων, από τον Καζαντζίδη και τον Μαρούδα μέχρι τον Διονυσίου, τον Μητσιά αλλά και τον Αντώνη Ρέμο.
Ενώ ακούμε παρέα χαρακτηριστικές ηχογραφήσεις που συνδέονται με όλα αυτά τα γεγονότα, την ακούμε να τα διηγείται με το δικό της χαρακτηριστικό τρόπο.

Από το Δεύτερο Πρόγραμμα, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, 7 με 8 το απόγευμα.
Επιμέλεια Παρουσίαση: Γιώργος Τσάμπρας
50 χρόνια το πρώτο λαϊκό σεγόντο
20 Φεβρουαρίου 2012Από σήμερα Δευτέρα και από το αρχείο της εκπομπής «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ», σε τέσσερις συνεχείς εκπομπές, «φιλοξενείται» η Bούλα Γκίκα.Γεννήθηκε το 1933 στον Πειραιά. Ο πατέρας της έπαιζε μεσοφωνία, ένα είδος ακορντεόν, και κιθάρα. Μαζί του έμαθε να κάνει σεγόντα σε ελαφρά τραγούδια της εποχής.
Η Κατοχή θα την οδηγήσει στη Γερμανία. Αμέσως μετά, γίνεται μοδίστρα.
Πολύ γρήγορα όμως, θα βρει τη θέση της στο πάλκο του Απόστολου Χατζηχρίστου. Κι ύστερα θα έρθουν στο δρόμο της ο Κλουβάτος, ο Καραπατάκης, ο Μπίνης, ο Μπιθικώτσης και ο Καρανικόλας. Ειδικότητά της στην δισκογραφία τα «σεγόντα».
Από τα χρόνια του 50, μέχρι και τα χρόνια του 80, θα κάνει χιλιάδες δεύτερες φωνές αλλά και θα γράψει στίχους. Περισσότερο στον Μπιθικώτση, πιο συχνά με τον Καρανικόλα και τον Άκη Πάνου, αλλά και με όλες τις άλλες πρώτες φωνές αυτών των χρόνων, από τον Καζαντζίδη και τον Μαρούδα μέχρι τον Διονυσίου, τον Μητσιά αλλά και τον Αντώνη Ρέμο.
Ενώ ακούμε παρέα χαρακτηριστικές ηχογραφήσεις που συνδέονται με όλα αυτά τα γεγονότα, την ακούμε να τα διηγείται με το δικό της χαρακτηριστικό τρόπο.

Από το Δεύτερο Πρόγραμμα, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, 7 με 8 το απόγευμα.
Επιμέλεια Παρουσίαση: Γιώργος Τσάμπρας