Ακολουθήστε μας στο Google news
To see or not to see
Το W.E. από το Wallis και Edward, είναι η πολυαναμενόμενη ταινία με την Madonna στο τιμόνι της σκηνοθεσίας. Πολλοί την περίμεναν, άλλοι γιατί είναι πιστοί ακόλουθοι της βασίλισσας (για... εκείνους) της ποπ και άλλοι επειδή την περιμένουν στη γωνία για να την κατακρίνουν. Γιατί δεν κάθεσαι στα αυγά σου -στην προκειμένη στην προώθηση του νέου σου album- και δεν αφήνεις στους άλλους να κάνουν αυτό που δεν ξέρεις εσύ, δηλαδή τη σκηνοθεσία; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει και καλό κινηματογραφικό παρελθόν, οπότε λογική η "αρνητική" αναμονή από κάποιους. Ωστόσο το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο κακό. Μια ακόμα ταινία που τη βλέπεις απλά ευχάριστα, όχι τίποτα το σπουδαίο, αλλά όχι και μίασμα, όπως πολλοί περίμεναν. Βλέπουμε τις ιστορίες δύο γυναικών που τους χωρίζουν δεκαετίες. Η κακοποιημένη Wallis (Abbie Cornish) ζει στο Μανχάταν του σήμερα, πρωταγωνιστώντας σε έναν δυστυχισμένο γάμο και ταυτίζεται με την Wallis Simpson (Andrea Riseborough), την Αμερικανίδα ζωντοχήρα, που κατάφερε να γοητεύσει τον άνδρα που έμελλε να γίνει ο Βασιλιάς της Αγγλίας, ο οποίος απαρνήθηκε τον θρόνο για χάρη της. Η πρώτη παίρνει δύναμη από τη ζωή της δεύτερης και η ιστορία επαναλαμβάνεται. Η συνέχεια επί της οθόνης.
Mark Wahlberg, Kate Beckinsale, Giovanni Ribisi και Ben Foster είναι οι πρωταγωνιστές της περιπέτειας ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ. Πρόκειται για την αμερικανική εκδοχή του ισλανδικού Reykjavik- Rotterdam και έχει και το παράδοξο της. Ο πρωταγωνιστής της ισλανδικής ταινίας, Baltasar Kormakur, είναι αυτός που έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία του remake. Η ιστορία γνωστή και καθόλου πρωτότυπη. Ο Chris Faraday είναι παλιό γνώριμο μούτρο της εγκληματικής κοινωνίας, αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν. Πλέον είναι ένας τίμιος σεκιούριτι. Όχι για πολύ όμως, αφού ο κουνιάδος του μπλέκει άσχημα και ο Chris, πρέπει να αναμειχθεί για να τον βοηθήσει, αλλά και για να προστατέψει την οικογένεια του. Η προσπάθεια ενός τίμιου πια ανθρώπου να ξεφύγει από τα δίχτυα της παρανομίας συνεχίζεται για ακόμα μια φορά.
ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙ είναι η κωμική μας... επιλογή. Η Jennifer Westfeldt, που παίζει, γράφει και σκηνοθετεί μας παρουσιάζει μια ιδέα που δεν είναι και πολύ συνηθισμένη. Δύο φίλοι αποφασίζουν να κάνουν μια φορά σεξ με σκοπό να αποκτήσουν ένα παιδί. Δεν επιθυμούν ερωτικά μπερδέματα, ούτε έγγαμο βίο, επηρεασμένοι από τα παντρεμένα ζευγάρια που γνωρίζουν. Τι συμβαίνει όμως, αφού το παιδί γεννηθεί και όταν στις ζωές τους έρχονται αληθινοί ερωτικοί σύντροφοι; Την παρέα της Jennifer Westfeldt, συμπληρώνουν οι: Adam Scott, Jon Hamm, Kristen Wiig, Chris O'Dowd, Maya Rudolph, Edward Burns και Megan Fox.
Η 3D μας επιλογή θα μπορούσε να είναι το ΤΑΞΙΔΙ 2: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΝΗΣΙ. Η συνέχεια δηλαδή του Journey to the Center of the Earth , της πρώτης live-action ταινίας που γυρίστηκε σε digital 3D. Ο Sean (Josh Hutcherson) λαμβάνει ένα κωδικοποιημένο σήμα κινδύνου από ένα νησί, το οποίο δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη . Αυτό αποτελεί ένα μυστήριο για τον ίδιο το οποίο θέλει να εξερευνήσει. Σύμμαχο-αφού δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά- έχει τον πατριό του (Dwayne Johnson), αλλά και την αδερφή του (Vanessa Hudgens). Έτσι μαζί με τον οδηγό του ελικοπτέρου προσπαθούν να σώσουν τον μοναδικό κάτοικο του νησιού και να φύγουν πριν τα σεισμικά, ωστικά κύματα το εξαφανίσουν μαζί με τους θησαυρούς του. Μια περιπέτεια φαντασίας σε σκηνοθεσία Brad Peyton, που αποτελεί ικανοποιητική οικογενειακή απόδραση.
Και αφού βρισκόμαστε στο χώρο της φαντασίας, να σημειώσουμε ότι μικροί και μεγάλοι θα μπορέσουν από αυτή την εβδομάδα να απολαύσουν σε 3D ακόμα μια κλασσική ταινία της Disney. Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ξαναζωντανεύουν μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες για να μας θυμίσουν τα παλιά. Μην ξεχνάμε ότι η ταινία αυτή κινουμένων σχεδίων κέρδισε Oscar Καλύτερης Μουσικής και Καλύτερου Τραγουδιού, ενώ ήταν η πρώτη που προτάθηκε για Oscar Καλύτερης Ταινίας.
Στον ΆΣΠΡΟ, ΆΣΠΡΟ ΚΟΣΜΟ του Oleg Novkovic, βασισμένο στο σενάριο που υπογράφει η συγγραφέας και ποιήτρια Milena Markovic, βλέπουμε την ιστορία του 40χρονου ιδιοκτήτη μπαρ, King, στη Σερβία. Σημαντική και αυτονόητη ίσως πληροφορία, η ταινία είναι στα Σέρβικα. Ο King λοιπόν έχει ένα βεβαρημένο παρελθόν. Η σχέση του με τη γυναίκα του καλύτερου του φίλου, Animal , έφερε τον θάνατο του δεύτερου και οδήγησε στην καταδίκη της Ruzica-της ερωμένης του. Αυτό τον στιγμάτισε και όχι άδικα. Αποφεύγει τους πάντες εκτός από τον μικρό αδερφό του Animal, Zlatan, του οποίου έχει αναλάβει τη φροντίδα, αφού πάσχει από διανοητική αναπηρία. Όλα μοιάζουν σε εμάς χειρότερα, όταν ο 40χρονος έρχεται σε επαφή με την Rosa, την εξαρτημένη από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, έφηβη κόρη της Ruzica.
Ο Radu Mihaileanu, μεταφέρει την ιστορία της "Λυσιστράτης" του Αριστοφάνη στο περιβάλλον του Μαρόκο, μέσα από την ταινία Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, που αντιμετώπισε θετικά σχόλια στο Φεστιβάλ των Καννών 2011. Οι γυναίκες ενός απομονωμένου χωριού σε ένα βουνό του Μαρόκο κουβαλούν καθημερινά νερό απ' τις πηγές του βουνού στα σπίτια τους. Μια μέρα, μετά από ένα τραγικό συμβάν αποφασίζουν να αλλάξουν τα δεδομένα. Δυναμικό ρόλο στην προσπάθεια τους διαδραματίσει η Leila (Leila Bekhti), που έχει μόλις εγκατασταθεί στο χωριό. Οι γυναίκες του χωριού αποφασίζουν να μην εκτελούν κανένα από τα συζυγικά καθήκοντα τους, μέχρι να δεχθούν οι άνδρες να φέρνουν εκείνοι το νερό.
Ας περάσουμε τώρα στις ελληνικές επιλογές μας. Ο Χρήστος Καραπέκελης παρουσιάζει την ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ, ένα έργο που χρειάστηκε 7 χρόνια έρευνας για να ολοκληρωθεί. Τι ερευνά και τι παρουσιάζει; Τον κόσμο των παλιατζήδων μέσα σε μια πόλη όπως είναι η αντιφατική Αθήνα. Τρεις τσιγγάνοι Αλβανοί, δύο Ινδοί, ένας Τούρκος κι ένας Έλληνας-μόνο- και ένα παιδί, είναι μερικοί από εκείνους, που ανακυκλώνουν τα μέταλλα της χώρας μας, και δίνουν αξία σε όσα εμείς πετάμε. Παρακολουθούμε τα σχέδια μεγάλων χαλυβουργιών, τις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της Ελλάδας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα όνειρα παράνομων μεταναστών, μέσα από μια έρευνα που κρατά από το 2004.
Αφήνουμε την σημερινή άθλια κατάσταση, που αντιμετωπίζουμε στην Πρώτη λη και γυρίζουμε στο παρελθόν και συγκεκριμένα σε μια μαύρη περίοδο, εκείνη του Εμφυλίου. Μια ακόμα ταινία που πραγματεύεται το ζήτημα, είναι αυτή του Κώστα Χαραλάμπους ΔΕΜΕΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ. Μετά τη συμφωνία της Βάρκιζας και την παράδοση των όπλων από τους αριστερούς, μία ομάδα παρακρατικών υπό τον Μίχα (Τάσος Νούσιας), πραγματοποιεί έφοδο σε σπίτια ανυπότακτων αριστερών, σκοτώνοντας τον γραμματέα τους. Ο Λάμπρος (Θάνος Σαμαράς), εξοργισμένος καταφεύγει στο βουνό για να ενωθεί με μία ένοπλη ομάδα αριστερών υπό την αρχηγία του καπετάν Μέγκου και οι βιαιοπραγίες συνεχίζονται.
Τελειώνουμε με τους Ανδρέα, το Σάββα και το Φοίβο, τα ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ του Ελληνοκύπριου Στέλιου Καμμίτση. Οι τρείς φίλοι περνούν τις τελευταίες τους ώρες, πριν εγκατασταθούν μόνιμα στο Βερολίνο, στο κέντρο της Αθήνας,. Θα ανακαλύψουν όμως κρυφές πτυχές του χαρακτήρα τους, ενώ θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη βία της εξουσίας κάτι που θα τους αλλάξει τα σχέδια για πάντα. Πρόκειται για την πρώτη ταινία του Καμμίτση, γυρισμένη αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας.
... και ο George Clooney με χειροπέδες!
16 Μαρτίου 2012Αν την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε ποικιλία τώρα έχουμε βομβαρδισμό νέων ταινιών. Δέκα τον αριθμό, οπότε δεν είναι ώρα για πολλά λόγια. Ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό!To see or not to see
Το W.E. από το Wallis και Edward, είναι η πολυαναμενόμενη ταινία με την Madonna στο τιμόνι της σκηνοθεσίας. Πολλοί την περίμεναν, άλλοι γιατί είναι πιστοί ακόλουθοι της βασίλισσας (για... εκείνους) της ποπ και άλλοι επειδή την περιμένουν στη γωνία για να την κατακρίνουν. Γιατί δεν κάθεσαι στα αυγά σου -στην προκειμένη στην προώθηση του νέου σου album- και δεν αφήνεις στους άλλους να κάνουν αυτό που δεν ξέρεις εσύ, δηλαδή τη σκηνοθεσία; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει και καλό κινηματογραφικό παρελθόν, οπότε λογική η "αρνητική" αναμονή από κάποιους. Ωστόσο το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο κακό. Μια ακόμα ταινία που τη βλέπεις απλά ευχάριστα, όχι τίποτα το σπουδαίο, αλλά όχι και μίασμα, όπως πολλοί περίμεναν. Βλέπουμε τις ιστορίες δύο γυναικών που τους χωρίζουν δεκαετίες. Η κακοποιημένη Wallis (Abbie Cornish) ζει στο Μανχάταν του σήμερα, πρωταγωνιστώντας σε έναν δυστυχισμένο γάμο και ταυτίζεται με την Wallis Simpson (Andrea Riseborough), την Αμερικανίδα ζωντοχήρα, που κατάφερε να γοητεύσει τον άνδρα που έμελλε να γίνει ο Βασιλιάς της Αγγλίας, ο οποίος απαρνήθηκε τον θρόνο για χάρη της. Η πρώτη παίρνει δύναμη από τη ζωή της δεύτερης και η ιστορία επαναλαμβάνεται. Η συνέχεια επί της οθόνης.
Mark Wahlberg, Kate Beckinsale, Giovanni Ribisi και Ben Foster είναι οι πρωταγωνιστές της περιπέτειας ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ. Πρόκειται για την αμερικανική εκδοχή του ισλανδικού Reykjavik- Rotterdam και έχει και το παράδοξο της. Ο πρωταγωνιστής της ισλανδικής ταινίας, Baltasar Kormakur, είναι αυτός που έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία του remake. Η ιστορία γνωστή και καθόλου πρωτότυπη. Ο Chris Faraday είναι παλιό γνώριμο μούτρο της εγκληματικής κοινωνίας, αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν. Πλέον είναι ένας τίμιος σεκιούριτι. Όχι για πολύ όμως, αφού ο κουνιάδος του μπλέκει άσχημα και ο Chris, πρέπει να αναμειχθεί για να τον βοηθήσει, αλλά και για να προστατέψει την οικογένεια του. Η προσπάθεια ενός τίμιου πια ανθρώπου να ξεφύγει από τα δίχτυα της παρανομίας συνεχίζεται για ακόμα μια φορά.
ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙ είναι η κωμική μας... επιλογή. Η Jennifer Westfeldt, που παίζει, γράφει και σκηνοθετεί μας παρουσιάζει μια ιδέα που δεν είναι και πολύ συνηθισμένη. Δύο φίλοι αποφασίζουν να κάνουν μια φορά σεξ με σκοπό να αποκτήσουν ένα παιδί. Δεν επιθυμούν ερωτικά μπερδέματα, ούτε έγγαμο βίο, επηρεασμένοι από τα παντρεμένα ζευγάρια που γνωρίζουν. Τι συμβαίνει όμως, αφού το παιδί γεννηθεί και όταν στις ζωές τους έρχονται αληθινοί ερωτικοί σύντροφοι; Την παρέα της Jennifer Westfeldt, συμπληρώνουν οι: Adam Scott, Jon Hamm, Kristen Wiig, Chris O'Dowd, Maya Rudolph, Edward Burns και Megan Fox.
Η 3D μας επιλογή θα μπορούσε να είναι το ΤΑΞΙΔΙ 2: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΝΗΣΙ. Η συνέχεια δηλαδή του Journey to the Center of the Earth , της πρώτης live-action ταινίας που γυρίστηκε σε digital 3D. Ο Sean (Josh Hutcherson) λαμβάνει ένα κωδικοποιημένο σήμα κινδύνου από ένα νησί, το οποίο δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη . Αυτό αποτελεί ένα μυστήριο για τον ίδιο το οποίο θέλει να εξερευνήσει. Σύμμαχο-αφού δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά- έχει τον πατριό του (Dwayne Johnson), αλλά και την αδερφή του (Vanessa Hudgens). Έτσι μαζί με τον οδηγό του ελικοπτέρου προσπαθούν να σώσουν τον μοναδικό κάτοικο του νησιού και να φύγουν πριν τα σεισμικά, ωστικά κύματα το εξαφανίσουν μαζί με τους θησαυρούς του. Μια περιπέτεια φαντασίας σε σκηνοθεσία Brad Peyton, που αποτελεί ικανοποιητική οικογενειακή απόδραση.
Και αφού βρισκόμαστε στο χώρο της φαντασίας, να σημειώσουμε ότι μικροί και μεγάλοι θα μπορέσουν από αυτή την εβδομάδα να απολαύσουν σε 3D ακόμα μια κλασσική ταινία της Disney. Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ξαναζωντανεύουν μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες για να μας θυμίσουν τα παλιά. Μην ξεχνάμε ότι η ταινία αυτή κινουμένων σχεδίων κέρδισε Oscar Καλύτερης Μουσικής και Καλύτερου Τραγουδιού, ενώ ήταν η πρώτη που προτάθηκε για Oscar Καλύτερης Ταινίας.
Στον ΆΣΠΡΟ, ΆΣΠΡΟ ΚΟΣΜΟ του Oleg Novkovic, βασισμένο στο σενάριο που υπογράφει η συγγραφέας και ποιήτρια Milena Markovic, βλέπουμε την ιστορία του 40χρονου ιδιοκτήτη μπαρ, King, στη Σερβία. Σημαντική και αυτονόητη ίσως πληροφορία, η ταινία είναι στα Σέρβικα. Ο King λοιπόν έχει ένα βεβαρημένο παρελθόν. Η σχέση του με τη γυναίκα του καλύτερου του φίλου, Animal , έφερε τον θάνατο του δεύτερου και οδήγησε στην καταδίκη της Ruzica-της ερωμένης του. Αυτό τον στιγμάτισε και όχι άδικα. Αποφεύγει τους πάντες εκτός από τον μικρό αδερφό του Animal, Zlatan, του οποίου έχει αναλάβει τη φροντίδα, αφού πάσχει από διανοητική αναπηρία. Όλα μοιάζουν σε εμάς χειρότερα, όταν ο 40χρονος έρχεται σε επαφή με την Rosa, την εξαρτημένη από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, έφηβη κόρη της Ruzica.
Ο Radu Mihaileanu, μεταφέρει την ιστορία της "Λυσιστράτης" του Αριστοφάνη στο περιβάλλον του Μαρόκο, μέσα από την ταινία Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, που αντιμετώπισε θετικά σχόλια στο Φεστιβάλ των Καννών 2011. Οι γυναίκες ενός απομονωμένου χωριού σε ένα βουνό του Μαρόκο κουβαλούν καθημερινά νερό απ' τις πηγές του βουνού στα σπίτια τους. Μια μέρα, μετά από ένα τραγικό συμβάν αποφασίζουν να αλλάξουν τα δεδομένα. Δυναμικό ρόλο στην προσπάθεια τους διαδραματίσει η Leila (Leila Bekhti), που έχει μόλις εγκατασταθεί στο χωριό. Οι γυναίκες του χωριού αποφασίζουν να μην εκτελούν κανένα από τα συζυγικά καθήκοντα τους, μέχρι να δεχθούν οι άνδρες να φέρνουν εκείνοι το νερό.
Ας περάσουμε τώρα στις ελληνικές επιλογές μας. Ο Χρήστος Καραπέκελης παρουσιάζει την ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ, ένα έργο που χρειάστηκε 7 χρόνια έρευνας για να ολοκληρωθεί. Τι ερευνά και τι παρουσιάζει; Τον κόσμο των παλιατζήδων μέσα σε μια πόλη όπως είναι η αντιφατική Αθήνα. Τρεις τσιγγάνοι Αλβανοί, δύο Ινδοί, ένας Τούρκος κι ένας Έλληνας-μόνο- και ένα παιδί, είναι μερικοί από εκείνους, που ανακυκλώνουν τα μέταλλα της χώρας μας, και δίνουν αξία σε όσα εμείς πετάμε. Παρακολουθούμε τα σχέδια μεγάλων χαλυβουργιών, τις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της Ελλάδας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα όνειρα παράνομων μεταναστών, μέσα από μια έρευνα που κρατά από το 2004.
Αφήνουμε την σημερινή άθλια κατάσταση, που αντιμετωπίζουμε στην Πρώτη λη και γυρίζουμε στο παρελθόν και συγκεκριμένα σε μια μαύρη περίοδο, εκείνη του Εμφυλίου. Μια ακόμα ταινία που πραγματεύεται το ζήτημα, είναι αυτή του Κώστα Χαραλάμπους ΔΕΜΕΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ. Μετά τη συμφωνία της Βάρκιζας και την παράδοση των όπλων από τους αριστερούς, μία ομάδα παρακρατικών υπό τον Μίχα (Τάσος Νούσιας), πραγματοποιεί έφοδο σε σπίτια ανυπότακτων αριστερών, σκοτώνοντας τον γραμματέα τους. Ο Λάμπρος (Θάνος Σαμαράς), εξοργισμένος καταφεύγει στο βουνό για να ενωθεί με μία ένοπλη ομάδα αριστερών υπό την αρχηγία του καπετάν Μέγκου και οι βιαιοπραγίες συνεχίζονται.
Τελειώνουμε με τους Ανδρέα, το Σάββα και το Φοίβο, τα ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ του Ελληνοκύπριου Στέλιου Καμμίτση. Οι τρείς φίλοι περνούν τις τελευταίες τους ώρες, πριν εγκατασταθούν μόνιμα στο Βερολίνο, στο κέντρο της Αθήνας,. Θα ανακαλύψουν όμως κρυφές πτυχές του χαρακτήρα τους, ενώ θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη βία της εξουσίας κάτι που θα τους αλλάξει τα σχέδια για πάντα. Πρόκειται για την πρώτη ταινία του Καμμίτση, γυρισμένη αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας.