Ακολουθήστε μας στο Google news
Υποθετικά, με ένα όπλο στον κρόταφο, τι θα επέλεγες; Τηλεόραση ή ραδιόφωνο και γιατί;
Και χωρίς πιστόλι. Ραδιόφωνο διάλεξα! Δεν μπορώ να συγκρίνω τη μαγεία του με τη φτήνια και το ψέμα της τηλεόρασης, παρόλο που υπήρξα στο χώρο για πολλά χρόνια, σε διαφορετικά προγράμματα. Έχω συμμετάσχει και σε καλές και σε φτηνές εκπομπές, ευτυχώς ωρίμασα και έμαθα να σέβομαι τον εαυτό μου, αλλά και τους τηλεθεατές. Πλέον, αν επέστρεφα, θα έπρεπε να ήταν κάτι πολύ τρελό, χαρούμενο και ευφυές, ως concept.
Το ραδιόφωνο υπέχει το ρόλο ψυχοθεραπευτή για ακροατές και μουσικούς παραγωγούς, αντίστοιχα, παραμένοντας το πιο "ζεστό" Μέσο Ενημέρωσης;
Πιστεύω πως το ραδιόφωνο δεν πρέπει να λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά για τους παραγωγούς. Διότι, παρά το ότι κάνουμε κάτι που αγαπάμε πολύ και είναι ξεκούραστο, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι μια δουλειά και ως επαγγελματίες οφείλουμε να βάζουμε πίσω τα ψυχολογικά μας και να σεβόμαστε τον ακροατή, χωρίς να του περνάμε μέσα από τη μουσική που επιλέγουμε να παίξουμε ή μέσα από αυτά που λέμε, τη δική μας ψυχολογική κατάσταση.
Ο ακροατής επιλέγει να ακούσει την εκπομπή μας για να ξεχαστεί, να γελάσει και να διασκεδάσει ( τώρα περισσότερο από ποτέ). Άρα για τον ακροατή, ναι, μπορεί να λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά αλλά για τον παραγωγό δε θα πρέπει.
Όσο για το αν παραμένει να είναι το πιο "ζεστό" Μέσο Ενημέρωσης, εννοείται πως ναι! Εξάλλου, το ραδιόφωνο, πάντα θα είναι το πιο άμεσο μέσο επικοινωνίας.
Ποιος ραδιοφωνικός σταθμός θεωρείς ότι λείπει από τα ερτζιανά;
Πλέον στα ερτζιανά δεν μπορούμε να έχουμε μια μουσική πολυφωνία λόγο ανταγωνισμού, καθώς ο κόσμος έχει δείξει τις μουσικές του προτιμήσεις μέσα από τις μετρήσεις που καθορίζουν και τα διαφημιστικά πακέτα. Ένας μουσικά διαφορετικός, από τους άλλους, σταθμός δεν θεωρείται εμπορικός, παρόλο που κάποιος θα πίστευε το αντίθετο. Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Από την άλλη μέσω του διαδικτύου η μουσική πολυφωνία είναι το ζητούμενο για τον ακροατή. Ανάλογα με τη διάθεση που έχει κάνει μια συνειδητή επιλογή ενώ στο αυτοκίνητο η επιλογή, λίγο πολύ, έχει ήδη γίνει για εκείνον.
VFM 88,3
01 Απριλίου 2012Η Φαίη Βώκου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ η καταγωγή της είναι από την Καλαμάτα. Όταν σπούδαζε αγγλική Φιλολογία ξεκίνησε να δουλεύει στο ραδιόφωνο, μαθητεύοντας δίπλα στον Μιχάλη Τσαουσόπουλο. Έπειτα από αρκετές συνεργασίες σε σταθμούς, τώρα βρίσκεται στο VFM, και (ακούγεται ότι) το διασκεδάζει...
Και χωρίς πιστόλι. Ραδιόφωνο διάλεξα! Δεν μπορώ να συγκρίνω τη μαγεία του με τη φτήνια και το ψέμα της τηλεόρασης, παρόλο που υπήρξα στο χώρο για πολλά χρόνια, σε διαφορετικά προγράμματα. Έχω συμμετάσχει και σε καλές και σε φτηνές εκπομπές, ευτυχώς ωρίμασα και έμαθα να σέβομαι τον εαυτό μου, αλλά και τους τηλεθεατές. Πλέον, αν επέστρεφα, θα έπρεπε να ήταν κάτι πολύ τρελό, χαρούμενο και ευφυές, ως concept.
Το ραδιόφωνο υπέχει το ρόλο ψυχοθεραπευτή για ακροατές και μουσικούς παραγωγούς, αντίστοιχα, παραμένοντας το πιο "ζεστό" Μέσο Ενημέρωσης;
Πιστεύω πως το ραδιόφωνο δεν πρέπει να λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά για τους παραγωγούς. Διότι, παρά το ότι κάνουμε κάτι που αγαπάμε πολύ και είναι ξεκούραστο, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι μια δουλειά και ως επαγγελματίες οφείλουμε να βάζουμε πίσω τα ψυχολογικά μας και να σεβόμαστε τον ακροατή, χωρίς να του περνάμε μέσα από τη μουσική που επιλέγουμε να παίξουμε ή μέσα από αυτά που λέμε, τη δική μας ψυχολογική κατάσταση.

Όσο για το αν παραμένει να είναι το πιο "ζεστό" Μέσο Ενημέρωσης, εννοείται πως ναι! Εξάλλου, το ραδιόφωνο, πάντα θα είναι το πιο άμεσο μέσο επικοινωνίας.
Ποιος ραδιοφωνικός σταθμός θεωρείς ότι λείπει από τα ερτζιανά;
Πλέον στα ερτζιανά δεν μπορούμε να έχουμε μια μουσική πολυφωνία λόγο ανταγωνισμού, καθώς ο κόσμος έχει δείξει τις μουσικές του προτιμήσεις μέσα από τις μετρήσεις που καθορίζουν και τα διαφημιστικά πακέτα. Ένας μουσικά διαφορετικός, από τους άλλους, σταθμός δεν θεωρείται εμπορικός, παρόλο που κάποιος θα πίστευε το αντίθετο. Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Από την άλλη μέσω του διαδικτύου η μουσική πολυφωνία είναι το ζητούμενο για τον ακροατή. Ανάλογα με τη διάθεση που έχει κάνει μια συνειδητή επιλογή ενώ στο αυτοκίνητο η επιλογή, λίγο πολύ, έχει ήδη γίνει για εκείνον.
Την ακούτε καθημερινά, 12:00-14:00