Πήγαμε, είδαμε (και ζήσαμε) το Primer Festival
Ένα μεγάλο ηλεκτρονικό φεστιβάλ.
Ένα μεγάλο ηλεκτρονικό φεστιβάλ.
2 ημέρες σε 4 stages με περισσότερους από 30 καλλιτέχνες
Μία ξεχωριστή συναυλία τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου
Του Ηλία Σελιμά
«The Emptiness Machine»
Μια βραδιά που θα μας μείνει αξέχαστη.
Από νωρίς το απόγευμα μέχρι το ξημέρωμα.
Στις 21 και στις 22 Μαρτίου
Φέρνουν το ατμοσφαιρικό indie goth / post punk τους στην Αθήνα