Από την 12η Νοεμβρίου τη θέση του προέδρου της Alpha Δορυφορική Τηλεόραση Α.Ε. ανέλαβε ο Μανώλης Μαλέλης, συνεργάτης του Δημήτρη Κοντομηνά, και εκείνη του διευθύνοντος συμβούλου ο Μιχάλης Παπαδόπουλος. Παραμένουν στο ΔΣ του Alpha ο Δήμος Βερύκιος ως αντιπρόεδρος και ο Βασίλης Παπαδρόσος με την Άννα Σούρπη ως μέλη.
Νέο ΔΣ στον Alpha, χωρίς (ακόμα) τον Μανώλη Δραϊνάκη

Η πρώτη αλλαγή στην διοικητική πυραμίδα του καναλιού μετά την είσοδο της Motor Oil.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open