Σαρώνει το κανάλι της Κάντζας, κάτι «κλέβει» το κανάλι του Φαλήρου και μια και μοναδική εμφάνιση σημειώνει και ο ΑΝΤ-1.
18 Δεκεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Μεγάλος κερδισμένος της εβδομάδας (10-16/12) που μας πέρασε είναι σαφέστατα το κανάλι της σύμπραξης πλέον Βαρδινογιάννη – Κοντομηνά, αν και ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί η υπόθεση από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen από το ΤΟΠ-20 τις 15 θέσεις καπαρώνουν παραγωγές του ALPHA εκ των των οποίων οι εννιά στην πρώτη δεκάδα. Τέσσερις θέσεις έχουν εξασφαλίσει προγράμματα του ΣΚΑΪ και μόλις μία του ΑΝΤ1. Πρόκειται για την κωμωδία «Πέτα τη φριτέζα» που βρίσκεται στη 17η θέση καθηλώνοντας κατά μέσον όρο μπροστά στις μικρές τους οθόνες 897.000 τηλεθεατές.
Ο ALPHA τις περισσότερες θέσεις τις καπαρώνει με ελληνικές σειρές με το «Τατουάζ» να πιάνει κορυφή με 1.198.000 τηλεθεατές ενώ συνολικά στο βαρόμετρο καταλαμβάνει τέσσερις θέσεις. Ακολουθεί η επιτυχημένη κωμωδία «Το σόι σου» που το παρακολουθούν κατά μέσον όρο 1.128.000 τηλεθεατές ενώ πιάνει δύο θέσεις. Έπεται η άλλη κωμωδία του ALPHA «Έλα στη θέση μου» που πιάνει συνολικά πέντε θέσει στο βαρόμετρο αλλά στην καλύτερη εμφάνισή της τη βλέπουν κατά μέσον όρο τη βλέπουν 1.071.000 τηλεθεατές. Δυο θέσεις καταλαμβάνει και το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» που την επιλέγουν κατά μέσον όρο 1.068.000 τηλεθεατές. Είναι ουσιαστικά και η τελευταία «εκατομμυριούχα» παραγωγή, καθώς τις υπόλοιπες (από τη 10η θέση και μετά) τις βλέπουν λιγότεροι από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές.
Από τον ΣΚΑΪ την καλύτερη θέση (10η, πιάνει και τη 19η θέση) καπαρώνει το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» που το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 982.000 τηλεθεατές. Ακολουθεί από κοντά το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου με αφιέρωμα στην Πίτσα Παπαδόπουλου που καθήλωσε μπροστά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες 944.000 τηλεθεατές (11η θέση). Και έπεται το «Voice» (12η θέση) που το είδαν 938.000 τηλεθεατές.
Ο ALPHA καπαρώνει μια θέση (16η) και με το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων (11/12) που το προτίμησαν 899.000 τηλεθεατές. Το ΤΟΠ-20 της Nielsen την εβδομάδα που μας πέρασε συμπληρώνει το «Deal» του Χρήστου Φερεντίνου που εξακολουθεί να προσελκύει κατά μέσον όρο 839.000 τηλεθεατές...