Και δεν ξέρουμε και από ποιους άλλους ραδιοσταθμούς. Το ΕΣΡ, άραγε, τι λέει;
18 Δεκεμβρίου 2018Του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Σήμερα λοιπόν ακούσαμε σε δύο εκπομπές (και δεν ξέρουμε και σε πόσες άλλες) να δίνει συνεντεύξεις ο γενικός διευθυντής στρατηγικής μίας εταιρίας κινητης τηλεφωνίας. Στη συνέντευξη εξηγούσε τις νέες παροχές τους και τις υψηλές ταχύτητες που προσφέρουν στο Internet.
Τον ακούσαμε να μιλάει στον Δημήτρη Καμπουράκη και τον Βασίλη Λυριτζή το πρωί στον Real FM, τον ακούσαμε αργότερα και στον Κωνσταντίνο Μπογδάνο στο Θέμα 104.6. Προφανώς αποτελεί θέμα της καυτής επικαιρότητας σήμερα γι αυτό και... έκαιγε τις δύο εκπομπές να το παρουσιάσουν.
Σύμφωνα ωστόσο με το ΕΣΡ, οι ραδιοσταθμοί οφείλουν «να σέβονται την αρχή του διαχωρισμού προγράμματος και διαφημιστικού χρόνου» και «να μη μεταδίδουν συγκεκαλυμμένες οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις».
Αλήθεια, οι συνεντεύξεις αυτές θεωρούνται διαφημιστικές ή όχι;
Υπενθυμίζουμε πως πριν από λίγες εβδομάδες το ΕΣΡ καταλόγισε πρόστιμο 20 χιλιάδες ευρώ επειδή στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΪ «μεταδόθηκε συζήτηση του παρουσιαστή με τον εκπρόσωπο ιδιωτικής εταιρείας εμπορίας φίλτρων νερού. Το επίμαχο απόσπασμα είχε τη μορφή συνέντευξης».
Δεν φτάνει οι δημοσιογράφοι που έχουμε γίνει τελάληδες των χορηγών, τώρα κάνουμε και συνεντεύξεις; Το επόμενο στάδιο ποιο θα είναι άραγε;
Είναι όντως ζόρικα τα πράγματα στα media αλλά δεν πρέπει να υπάρχει και κάποιο όριο σε μερικά πράγματα;