Στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, αλλά και τα social media.
21 Μαρτίου 2021Με βασικό μότο το «βάλε στη ζωή σου το νέο Galaxy 92, με μουσικές που δεν ακούς αλλού», ο ιστορικός ξένος ραδιοσταθμός ξεκίνησε εκστρατεία προώθησης του νέου του προγράμματος.
Πολλές εφημερίδες φιλοξενούν καταχωρίσεις του, όπως αυτή που υπάρχει στην Καθημερινή της Κυριακής (φώτο), ενώ διάφορα sites έχουν δώσει χώρο στα banners του. Η εκστρατεία ξεκίνησε, φυσικά, από τα social media του Galaxy 92 -ειδικά το Facebook- που έχουν «ντυθεί» στα «παραδοσιακά» μπλε χρώματα του σταθμού.
Μετά από μια δύσκολη περίοδο, και σε επίπεδο ακροαματικότητας και σε οικονομικό, ο Galaxy 92 δείχνει σημάδια ανάκαμψης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι με το Χριστουγεννιάτικο πρόγραμμά του, που ήταν μια μίξη γιορτινών τραγουδιών και της κανονικής του playlist, ήταν το νούμερο ένα μουσικό ραδιόφωνο σε μέση διάρκεια ακρόασης στην τελευταία μέτρηση, ενώ στις ετήσιες ακροαματικότητες ανέβηκε ξανά πάνω από το 4%.