Με αφορμή τον θάνατο του Σταύρου Λογαρίδη, που μεταξύ άλλων υπήρξε μέλος σημαντικών συγκροτημάτων του ελληνικού πενταγράμμου, των Poll και Ακρίτας, το αρχείο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης παρουσιάζει μέσα από τη σελίδα του στο Facebook, ένα απόσπασμα από το «Καλλιτεχνικό καφενείο», που προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 12 Ιουλίου 1986 και ήταν αφιερωμένο στο ελληνικό ροκ. Εκεί, ο Σταύρος Λογαρίδης μιλά για την έννοια του περιθωριακού και την τέχνη, και ερμηνεύει το τραγούδι «Με τα φεγγάρια χάνομαι».
Το αρχείο της ΕΡΤ αποχαιρετά τον Σταύρο Λογαρίδη

Τον σπουδαίο μουσικό που «έφυγε» πριν λίγα 24ωρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»