Ολοκληρώνεται, σήμερα, η παρουσία των δύο εκπομπών του Αντώνη Κανάκη, του Γιάννη Σερβετά και του Χρήστου Κιούση στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, για τη σεζόν που διανύουμε. Στις 20.00 θα ρίξει «αυλαία» το «Ράδιο Αρβύλα», το οποίο «θα σατιρίσει και θα τοποθετηθεί για όλα τα εξοργιστικά που συμβαίνουν γύρω μας, εκφράζοντας όλα όσα σκεφτόμαστε», όπως δηλώνει χαρακτηριστικά το κανάλι. Και 4 ώρες αργότερα, στις 12 τα μεσάνυχτα, θα μεταδοθεί το τελευταίο επεισόδιο του «Βινυλίου» με αφιέρωμα στα καλύτερα και χειρότερα βίντεο κλιπ όλων των εποχών.
Το «Ράδιο Αρβύλα» και το «Βινύλιο» ρίχνουν «αυλαία» για τη σεζόν 2025-2026

Απόψε στον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys